Kısa Bilgiler| Pinterest

Dünyanın en çok bilinen resim paylaşma ve indirme platformu olan Pinteresti çoğumuz duymuşuzdur. Yazılarımda kullanmış olduğum resimleri Pinterestten alıyor ve öyle kullanıyorum. Bugün yine bir yazım için resim ararken bir şey ile karşılaştım, yazımın konusu depresyon ile ilgiliydi. Depresyon aramasını yaptığımda çok düşünceli bir yazı beni karşıladı, yazı ise şu şekildeydi:

Yardımcı olabilir miyiz?

Bu konuyla ilgili Pinler, görüntüleyen insanlar için üzücü olabilir. Siz veya tanıdığınız biri zor bir dönemden geçiyorsanız veya intihar ya da kendine zarar verme düşünceleriyle mücadele ediyorsanız, yalnız değilsiniz. Yardım hatları anında ücretsiz ve gizli destek sağlayabilir. Yakınınızda bir yardım hattı bulmak için Befrienders Worldwide'ı kullanın.

Bana kalırsa gayet hoş ve iyi düşünülmüş bir hareket. Umarım etkili olmuştur :)

Resim hali:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM KURALLARI

1- Küfür, Hakaret, Sataşmaya Yönelik, Spam veya Reklam İçeren Yorumlar Yapmamaya.

2-Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına Spam veya Reklam İçeren Yorumlar olmamasına özen gösteriniz.

3- Her zaman nazik ve saygılı bir üslup kullanmaya özen gösteriniz, aksi takdirde yorumunuz onaylanmaya bilir.

4- Cevap yazma süresi değişiklik gösterebilir.

5- Yorumlarınız Yönetici Onayından Geçtikten Sonra Onay Alırsa Yayınlanır.

6- Anlayışınız için Teşekkürler..

Adbox

@templatesyard